ZBOR ÎNTÂRZIAT? Cum să obții compensații de la companiile aeriene

ZBOR ÎNTÂRZIAT? Cum să obții compensații de la companiile aeriene

De câte ori nu ți s-a întâmplat ca zborul să-ți întârzie mai mult de 3 ore sau chiar să fie anulat? Ei bine, de fiecare dată, ai fi avut dreptul la compensații de 250-600 euro!

Anul trecut, călătorii români ar fi putut încasa nu mai puțin de 22 de milioane de euro de la companiile aeriene care au avut probleme gen întârzieri sau anulări de zboruri. Potrivit Flight Refund, companie dedicată rezolvării cererilor de despăgubire ale călătorilor, anul trecut au existat 782 de zboruri cu probleme. Dintre acestea, aproximativ 500 s-au calificat pentru compensare, ceea ce înseamnă că cei care aveau dreptul la despăgubiri au pierdut circa 22 milioane de euro!

218658620-airplanes

“Din nefericire, un procent foarte mic – sub 1% dintre pasageri – cunoaște faptul că poate primi astfel de compensații. De asemenea, călătorii nu știu că pot apela gratuit la ajutor de specialitate și primi banii într-un termen rezonabil”, spune Anikó Bolyó, General Manager Flight Refund.

Flight_Refund_15feb_Foto - Aniko Bolyo& Anita Zoltai Szabo& Javier Garcia del Valle

Completarea cererii pentru despăgubire se face în câteva minute pe adresa https://flight-refund.eu/ro/inregistrati/ . Călătorii primesc răspuns prompt dacă se califică pentru a primi despăgubiri din partea companiei aeriene și detalii despre procedura ce trebuie urmată. Flight Refund nu are costuri ascunse sau taxe suplimentare. Compania percepe doar fee-ul  de succes, încasat din compensația plătită de operatorul aerian.

Practic, îi lași pe profesioniști să se ocupe de toate demersurile care pe tine te-ar speria sau ți s-ar părea anevoioase și complicate :-)

Flight_Refund_15feb_Foto

Flight Refund oferă sprijin proactiv nu numai pasagerilor care călătoresc pe cont propriu, ci și clienților agențiilor de turism. Happy Tour este una dintre acestea:  “Echipa noastră caută cele mai bune soluții, redirecționează călătorii către cel mai apropiat zbor pentru direcția respectivă iar apoi, în cazul în care zborul se califică pentru a primi despăgubiri, agenții noștri vor pune turiștii în legătură cu reprezentanții Flight Refund, care îi vor ajuta în continuare pe parcursul întregului demersul”, spune Javier Garcia del Valle, Chief Executive Officer Happy Tour.

Așadar, fie că zbori pe cont propriu sau ai apelat la o agenție, dacă ai probleme cu zboruri întârziate sau anulate, iată cât de simplu poți să ceri și să primești compensații…

Photographing-Airplanes-11

Photographing-Airplanes-9