Germania este a doua destinație din Europa pentru români
Organizația Germană pentru Turism a prezentat astăzi la București cele mai recente date statistice referitoare la Germania ca destinație turistică.
Recunosc că am fost foarte rar în Germania ca turist, de regulă job-ul m-a dus pe acolo, dar de fiecare dată am descoperit lucruri minunate… Dar iată și câteva cifre interesante:
În 2016, Germania a înregistrat peste 880.000 de înnoptari ale turiștilor români și o creștere de 10,1% față de anul anterior. România a avut una dintre cele mai mari creșteri față de țările din regiune. Cu o cotă de piață de 12%, Germania este pe locul al doilea ca desținatie din Europa, pentru turiștii români.
Românii preferă sejururile lungi, de peste 4 zile și au un buget zilnic de aproximativ 64 euro. 69% dintre turiștii romani în Germania aleg sa călătorească cu mașina, însă este în creștere numarul celor ce preferă avionul (19%) si autocarul (10%)
Conform statisticilor, turistii isi planifica din timp vacantele (57%) si aleg in continuare sa isi rezerve vacantele prin intermediul agentiilor de turism (31% din total). In ceea ce priveste scopul calatoriei, 44% dintre turistii romani isi petrec vacanta in Germania in timp ce 29% vin in interes de serviciu.
La nivel global, Organizatia Germana pentru Turism (GNTB) a lansat campania „Germany Simply Inspiring” in deschiderea Targului International de Turism de la Berlin (ITB).
Germania și-a menținut pozitia puternică în competiția cu alte destinatii europene în 2016, fiind a doua opțiune de călătorie in topul celor mai populare destinatii turistice pentru europeni, cu 53,7 milioane de excursii organizate din Europa. In fruntea clasamentului se afla Spania care a inregistrat o crestere de 10%, Franta ramane pe locul al treilea, in ciuda scaderii cu 4%, iar urmatoarele in topul destinatiilor preferate de turistii europeni sunt Italia si Austria.